Najefektywniejsze ćwiczenia na biceps, których nauczyłem się od Arnolda Schwarzenggera

autor Karol Wyszomirski
1475 views

Najefektywniejsze ćwiczenia na biceps, których nauczyłem się od Arnolda Schwarzenggera

Jeśli chcesz poznać najefektywniejsze ćwiczenia na biceps, które spowodują, że w końcu przełamiesz zastój, a Twoje ręce zaczną rosnąć, koniecznie przeczytaj ten artykuł.

Wszyscy wiedza, że Arnold posiadał (nadal ma je potężne!) jedne z najlepszych bicepsów na świecie.

Jak udało mu się zbudować tak duże i wyrzeźbione bicepsy?

Jak zwiększył obwód ramion aż o 40 cm?!

Jakie ćwiczenia pomogły mu osiągnąć tak niesamowite rezultaty?

Czy miał jakieś sekrety, którymi nie dzielił się z innymi?

Odpowiedź na te pytania znajdziesz w poniższym artykule.

Kiedy myślę o Arnoldzie, przypomina mi się dość zabawna historia z początków mojej przygody z kulturystyką.

Pamiętam, jak pewnego razu pod koniec jednego z moich eksperymentalnych „planów treningowych na ręce”, wzorowanych na technikach Arnolda, postanowiłem sprawdzić swoje postępy.

Przyłożyłem centymetr do swojej ręki i kiedy zobaczyłem wynik, zbierałem szczękę z podłogi.

„COOO??!! +3,5 cm w 8 tygodni??!! Jak to możliwe????!!!”

Zmierzyłem jeszcze raz, żeby sprawdzić, czy czasem się nie pomyliłem.

Usiadłem z wrażenia. Pomiar był prawidłowy.

„K***** Arnold miał racje! Mistrz wiedział co robi!”

Ze szczęścia zacząłem skakać jak wariat 😉 Zyskałem w końcu niesamowite efekty!!!

Nie wiem, czy potrafisz sobie wyobrazić uczucie niesamowitego podekscytowania, kiedy plan treningowy, który wykonałeś przyniósł rezultaty o wiele większe niż oczekiwane. Ale uwierz mi – to znakomite uczucie!

Tak właśnie czułem się, gdy do swojego arsenału ćwiczeń włączyłem te, które podpatrzyłem u Arnolda Schwarzenggera.

Spośród wielu książek, artykułów czy filmów z samym Arnoldem, wybrałem mało znane, najefektywniejsze ćwiczenia na biceps, które stosował. Ponadto wzbogaciłem je o sztuczki, jakich używam po dzień dzisiejszy. Ta kombinacja pozwoliła uzyskać mi SZKOUJĄCO ZNAKOMITE efekty w bardzo krótkim czasie!

Do tej pory sekret ten zdradzałem tylko i wyłącznie moim klientom.

Postanowiłem jednak ujawnić go publicznie, abyś dłużej nie musiał czuć frustracji z braku wystarczających efektów.

Poznaj najefektywniejsze ćwiczenia na biceps, których nauczyłem się od Arnolda Schwarzenggera!


1. Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku

Jedno z ulubionych ćwiczeń Arnolda na biceps. Uwielbiał je, ponieważ w tym ćwiczeniu całe jego ciało posiadło bardzo dobrą stabilizację.


Lepsza stabilizacja = Lepsze spięcie mięśnia = Lepsze rezultaty

Ponadto, amerykańscy badacze wykazali, że prawidłowa stabilizacja ciała podczas ćwiczeń zapewnia aż o 30% lepsze efekty.

WSKAZÓWKA: Podczas uginania ramion (faza do góry) wyobrażaj sobie długopis umieszczony w zgięciu ramienia. Ściskaj do z całej siły!

W fazie negatywnej – opuszczania sztangi w dół -> z całej siły wciskaj łokcie w modlitewnik (tak jakbyś chciał je cofnąć). Spowoduje to 50% lepszą aktywacje bicepsów.

BONUS: Wersją PRO dla uginania ramion ze sztangą na modlitewniku jest dodanie resistance band (gumy oporowej) oraz fat gripów.

Powoduje to jeszcze mocniejsze zaangażowanie do pracy bicepsów oraz mięśni przedramion.

Wkrótce napisze więcej o tej technice.

2. Uginanie ramion z linkami wyciągu

Świetne ćwiczenie na rozciągniecie bicepsów i aktywowanie głowy długiej. Jedno z niewielu ćwiczeń, które aktywuje biceps w pozycji maksymalnie rozciągniętej.

WSKAZÓWKA: Zacznij ruch od napięcia tricepsów. Spowoduje to maksymalne rozciągnięcie bicepsów, a tym samym będziesz pewny, że pracujesz w PEŁNYM zakresie ruchu na biceps.

Biceps – Triceps = mięśnie antagonistyczne.

Jeśli triceps jest w 100% napięty = biceps jest w 100% rozciągnięty.

Maksymalizuj każdą minutę ćwiczeń!


3. Uginanie ramion w bramie

Pamiętacie legendarne szczyty bicepsów Arnolda?

To właśnie uginaniom ramion w bramie Arnold zawdzięcza te szpiczaste bicepsy!

Uginanie w bramie to świetnie ćwiczenie – jedyne, które angażuje biceps w maksymalnie spiętej pozycji. Rozpoczęcie treningu od tego ćwiczenia zapewnia 2x lepszą aktywację oraz pompę mięśniową dwugłowych ramion w kolejnych ćwiczeniach. Co przekłada się na szybsze rezultaty.

Wskazówka: Jeśli chcesz uzyskać 2x lepsze efekty podczas treningu ramion oraz w pełni aktywować i poczuć bicepsy – zawsze zaczynaj trening od uginań ramion w bramie.

Właśnie poznałeś najefektywniejsze ćwiczenia na biceps, których nauczyłem się od Arnolda Schwarzeneggera. Jeśli zbudować bicepsy w prosty i skuteczny sposób, nie czekaj. Łap rozpiskę treningową z najefektywniejszymi ćwiczenia na biceps i leć odebrać swoje rezultaty na siłowni!

Efektywny Trening Bicepsów:

Uginania ramion w bramie 2 serie aktywacyjne, 10 powtórzeń, 4 sekundowe spięcie izometryczne (pamiętaj o „ściskaniu wyimaginowanego długopisu”!).
Uginania ramion w bramie 3 serie właściwe 12-8 powtórzeń.
Uginanie ramion na modlitewniku 2 serie aktywacyjne, 10 powtórzeń, 2 sekundowe spięcie izometryczne.

Uginanie ramion na modlitewniku 3 serie właściwe 10-8 powtórzeń (pamiętaj o wciskaniu łokci w modlitewnik przy opuszczaniu sztangi w dół).
Uginanie ramion z linkami wyciągu 4 serie właściwe 15-12 powtórzeń (pamiętaj o spinaniu tricepsów!).

Jeśli zainteresował Cię ten artykuł, polub go i prześlij swojemu znajomemu, który zmaga się ze zbudowaniem dużych bicepsów.

Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie powyższego treningu, lub chcesz abym przygotował Ci spersonalizowany plan treningowy, napisz maila: wyszomirski.trener@gmail.com a ja podzielę się z Tobą wiedzą, której brakuje w Polsce. a która daje niesamowicie szybkie efekty.

To Your Success,
Karol Wyszomirski aka Charles Power

0 Skomentuj
0

Related Posts

Zostaw komentarz