Jak przestać SPOWALNIAĆ swój METABOLIZM i wreszcie zacząć efektywnie chudnąć!

Jak przestać SPOWALNIAĆ swój METABOLIZM i wreszcie zacząć efektywnie chudnąć!

Czy zdarzyło Ci się kiedyś tak spieszyć do szkoły lub pracy, że wyszedłeś z domu bez śniadania?

Pewnie byłeś na siebie zły, zwłaszcza jeśli w głowie brzmiał CI utarty slogan: ŚNIADANIE TO NAJWAŻNIEJSZY POSIŁEK DNIA!

A gdybym powiedział Ci, że niektórzy celowo nie jedzą śniadań i dzięki temu mają wyższy poziom energii, spalają tkankę tłuszczową przez cały dzień i czują się zdrowsi – uwierzyłbyś mi?


Spokojnie – nie musisz mi wierzyć od razu, po prostu przeczytaj uważnie ten artykuł i przekonaj się, że to prawda.

UWAŻAJ! Jeśli nie jesteś gotowy na całkowitą zmianę swoich przekonań i wolisz dalej wierzyć w to, że dieta musi być trudna i uciążliwa to natychmiast przestań czytać ten artykuł.

ZACZYNAMY.

Pozwól, że najpierw zadam Ci pytanie –  Dlaczego śniadanie ma być najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia? Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się zastanawiać nad tym pytaniem? Wiem co teraz myślisz, przypominają Ci się słowa rodziców oraz utarty w głowie slogan reklamowy „Śniadanie doda Ci energii na cały dzień, będziesz zdrowy i silny!”

Czy aby na pewno?

Amerykańscy naukowcy z Department of Biological Sciences University of Alberta w swoich badaniach wykazali, że ludzie jedzący śniadania o poranku doświadczają:

  • Uczucia senności i zmęczenia po około 30-45 minutach.
  • Spowolnionego myślenia i uczucia „otępiałego umysłu”, nawet do 3-4 godzin!
  • Problemów ze skupieniem, koncentracją i kreatywnością.
  • Zatrzymania nocnego wyrzutu hormonu wzrostu i spalania tkanki tłuszczowej.
  • Zwiększonego odkładania tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha, ud i pośladków.
  • Problemów z układem pokarmowym, wzdęcia, gazów wydętego brzuch (zwłaszcza po „zdrowych” węglowodanach)
  • Podwyższonego poziomu i wahania poziomu glukozy i insuliny, co zwiększa prawdopodobieństwo wystąpienia cukrzycy i choroby wieńcowej.

Nie martw się, doświadczyłem praktycznie wszystkich powyższych konsekwencji jedzenia śniadania (i to jako dietetyk i trener, kto by pomyślał…)

Chcesz dowiedzieć się jak ochronić się przed negatywnymi skutkami jedzenia śniadań? Pokaże Ci jak tego dokonać w pełnej wersji opracowanego przeze mnie artykułu, który znajdziesz tu. Skuteczność gwarantowana!

Posted by
Karol Wyszomirski
Karol Wyszomirski has not yet written their Bio.
Meanwhile we can say that he already contributed with 6 post(s).

Zostaw komentarz